کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابتدا یک صفحه فیس‌بوک را لایک کنید، و سپس منوی استارت رایگان دانلود کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر شما هم به دنبال نرم‌افزاری می‌گردید که منوی فقید (!) استارت را به ویندوز 8تان برگرداند، این فرصت را از دست ندهید: همین حالا می‌توانید با لایک کردن صفحه فیس‌بوک نرم‌افزار RetroUI، این نرم‌افزار جایگزین منوی استارت را به طور رایگان دریافت کنید.

 

اگرچه به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار است در آپدیت بعدی و رایگان ویندوز 8 در همین سال جاری موسوم به ویندوز 8.1 (یا همان ویندوز آبی) دکمه استارت را به سیستم‌عامل خود بازگرداند؛ اما بر خلاف امید بسیاری از کاربران دارای رایانه شخصی، هیچ خبری از برگشتن منوی استارت به سبک رابط کاربری قدیمی ویندوز نیست. با این حال، خبر خوشحال‌کننده این است که چندین نرم‌افزار مستقل در اینترنت وجود دارد که هر کدام منوی استارتی به سبک خود را مهمان ویندوز 8 شما می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ روش دریافت نسخه رایگان منوی استارت کمپانی Thinix در زیر به طور کامل توضیح داده شده است. پس از اجرای مراحل ذکر شده، لینک دانلود این نرم‌افزار به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود.

یکی از این نرم‌افزارها، نرم‌افزار RetroUI Pro محصول کمپانی نرم‌افزاری Thinix است. کمپانی Thinix این هفته اعلام کرد که نسخه جدیدی از این نرم‌افزار به نام RetroUI Free را (همان‌طور که از اسمش پیداست) به طور رایگان به همه افرادی خواهد داد که دارای اکانت فیس‌بوک باشند. کاربران برای استفاده از این امکان، باید پس از ورود به اکانت فیس‌بوک خود، صفحه فیس‌بوک RetroUI را «لایک» کنند. سپس در حالی که هنوز از اکانت فیس‌بوک خود خارج (log out) نشده‌اند، به وبسایت رسمی RetroUI بروند و آدرس ایمیل خود را در فرم موجود در این سایت وارد کنند. به این ترتیب، لینک‌های دانلود برای هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی نرم‌افزار RetroUI Free با قابلیت نصب روی یک رایانه به آدرس ایمیل آن‌ها فرستاده خواهد شد.

کمپانی Thinix همچنان نسخه Pro نرم‌افزار خود را نیز می‌فروشد؛ این نسخه چند ویژگی از نسخه رایگان بیش‌تر دارد و به قیمت 4.95 دلار برای نصب روی یک رایانه و 9.95 دلار برای سه رایانه به فروش می‌رسد. نسخه Pro همچنین به مدت 7 روز نیز به منظور آزمایش قابل استفاده است؛ در حالی که نسخه رایگان این نرم‌افزار محدودیت زمانی ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15169 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/09 تعداد مشاهده: 2032
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر 1392/03/09 18:23
شرکت iobit خیلی وقته همچین نرم افزار رایگانی داده همون شرکتی که برنامه advanced system care رو نوشته.از سایتش به راحتی قابل دانلوده
lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung